Wymiana
Jeżeli z jakichś powodów chcesz wymienić swoje Pluszi na inne – nie ma problemu.
Jak wygląda wymiana?
Zwróć nam zakupiony produkt oraz złóż zamówienie na nowy, który będzie pasować Ci w 100%. Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu, znajdujący się w zakładce „Moje konto” > „Zamówienia”.
Zwrot
Zwróć swoją przesyłkę za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub poczty polskiej w ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu, znajdujący się w zakładce „Moje konto” > „Zamówienia”.
Reklamacja
Nikt nie jest idealny. Jeżeli popełniliśmy błąd – powiedz nam o tym 😊 Na adres kontakt@pluszi.pl wyślij następujące informacje: numer zamówienia, adres e-mail użyty przy składaniu zamówienia, jakiego produktu dotyczy zamówienie, opis wady oraz zdjęcia.
Przesyłkę należy odesłać na adres: Pluszi Cozy Homewear; ul. Wojska Polskiego 199a; 71-334 Szczecin